Trusted all over the world

Kontakta oss

Frucon² OCH American Tourister VÄLKOMNAR DINA FRÅGOR OCH KOMMENTARER. VÄLJ DIN FRÅGA.


I would like to comment on a product that I purchased in a retail store in Sweden.



Thank you for contacting us. Our country office team will reply to you as soon as possible.

Jag har en American Tourister-produkt och jag har ett kvalitetsproblem.

Vi rekommenderar att du låter ett American Tourister Authorized Repair Centre reparera din väska eftersom vi vet att ditt ärende kommer att bli ordentligt omhändertaget. Alla kvalificerade serviceverkstäder för väskor kan ta hand om din väska, men bara American Tourister Authorized Repair Centres kan utföra garantireparationer. För att hitta närmaste Repair Centre klickar du här.
Läs vår detaljerade information om reparationer i avsnittet Vanliga frågor och svar.

Kontakta oss :



Thank you for contacting us. We will reply to you as soon as possible.


Jag skulle vilja beställa en reservdel.

Läs vårt avsnitt om nycklar, lås och reservdelar i Vanliga frågor och svar.

Jag vill kontakta kundtjänst om min onlinebeställning.

Din e-postadress :



Thank you for contacting us. Our sales office team will reply within 2 working days.


FAQ :
Q: Where can I find the full catalog?
A: Please download our most recent catalog here.

Contact Customer service



Thank you for contacting us. Our Customer Service team will reply to you as soon as possible.


Öppettider:
Måndag till fredag: 08:15 till 12:00 – 13:00 till 17:30 (GMT +1)

Vanliga frågor och svar:
F: CKan jag beställa en produkt som inte finns online?
S: Ja, men ange en referens och produktuppgifter så att vi vet vilken produkt som du är intresserad av.
F: Var hittar jag hela katalogen?
S: Du hittar vår senaste katalog här.